niedziela, 31 lipca 2011

chups.

Przed :
 Ślicznie, wszystko mi się podoba ;) Ładne części twarzy i makijaż ^^

PO :
PO : Nie wyszło mi, cóż. Oczka w odcieniach błękitu, róż na policzki, błyszczyk i .. odrobinę dziwna spinka ;p

PRZED :
Nie wiem czy celowo ta tunika jest tak nisko, w każdym razie do mnie to nie przemawia. Oprócz tego jest okey, kolorystycznie fajnie. Ale nie zaskakuje.
PO :




Masz taką fajną szafę że nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam parę wersji, wszystko raczej widać ;)
xoxo Mwamp 


3 komentarze:

  1. Makijaż wolę przed , twój też całkiem ładny ale ta fryzura jak dla mnie szpeci . Co do upioru przed jest ok a z twoich wersji podoba mi się 1,2,3 a 4 niestety nie a tylko przez tę kurtkę .

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż ładniejszy po a strój jest po prostu genialny po

    OdpowiedzUsuń