poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Avril_Lavinge_6 (i pożegnanie Vii) .

`Twarz .


Przed: Nie lubię tych włosów . Są tak długie , że przy ubiorze zasłaniają zazwyczaj całą bluzkę , bądź stanik sukienki ._. Ale to rzecz gustu . Oczy , które wybrałaś są ABSOLUTNIE CUDOWNE . Brwi niezłe , usta świetne , nos brzydki . Oczy





umalowałaś niedokładnie , a ta kolonia pieprzyków jakoś do mnie nie przemawia . Podobnie zresztą jak warkocz na włosach . Ale ogólnie nie jest źle , np. karnacja bardzo ładna .


Po: Mi się podoba fchuj * . * .


`Strój .


Przed: Całkiem całkiem . Tylko kwiatki na legginsach nie bardzo współgrają z kropeczkami na bluzce . I NIE ROZUMIEM CO ROBI TEN BIAŁY TOP WE WŁOSACH?! Mam nadzieję , że wplątał Ci się tam jakoś przez przypadek :3 .


Po: I znowu: Podoba mi się . Czerwono-biało-czarno . Pieszczocha zaostrza wizerunek .



Bajdełej , odchodzę z bloga ze względu na zbliżający się rok szkolny . Będę miała mało czasu na cokolwiek , uwazam też , że lepiej nie robić metamorfoz wcale niz robić je bylejak . Było mi tu bardzo miło :3 .

Peace , Vii~ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz