wtorek, 23 sierpnia 2011

Farewell.

Przykro mi, ale podobnie jak Vii odchodzę z bloga.

Chciałabym od nowego roku trochę się postarać, a żeby to osiągnąć muszę ograniczyć internet.

Lepiej jeśli odejdę teraz, niż miałabym robić metamorfozy raz na pół roku.

Było mi bardzo miło, może kiedyś powrócę, jeśli oczywiście mnie tu zechcą.

Przepraszam wszystkich, którym nie dokończyłam metamorfoz z hasłem i bez.

Cheers, Cassandra / Patrish12 .

http://www.hotflick.net/flicks/2004_Alexander/004ALX_Jared_Leto_013.jpg

Nie będziecie za mną płakać .

3 komentarze:

  1. No rozumiem cię bo ja tez się muszę teraz postarać żeby do dobrej szkoły iść ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. piszesz szkoda? jakie to sztuczne a już po chwili próbujesz zająć jej miejsce brawo.

    Żegnaj.

    OdpowiedzUsuń