niedziela, 28 sierpnia 2011

To już jest koniec.

Postanowiłam wreszcie zakasać rękawy i napisać tą - chyba długo wyczekiwaną - oficjalną notę pożegnalną od założycieli bloga. Nasza historia zaczęła się w grudniu, ja i Magda, oddane swojemu stylowi wzbudzającemu wiele kontrowersji, postanowiłyśmy podzielić się tym z innymi. Blog był świetnym doświadczeniem, świetną zabawą.. z początku. Ci którzy byli tu z nami zawsze, wiedzą, że blog przechodził wzloty i upadki. My z Magdą podupadłyśmy - zatrudniłyśmy więcej redaktorek. W sumie to jest nas w składzie na tą chwilę zarejestrowanych aż 8! Ale.. praktycznie żadna prócz Vii i Cassandra nie robiła ostatnimi czasy metamorfoz. Dzięki dziewczyny, że się starałyście. Nie mam za złe, iż odchodzicie, spodziewałam się tego. Nie pociągnęłybyście same we 2, ja sama 'odeszłam' ze stardoll, a na pewno go znacznie ograniczyłam.

 Feel-differently przeszło do historii.

To też było do przewidzenia.. ale kto wie, może się kiedyś reaktywujemy? Może was kiedyś zaskoczymy i powrócimy z całkiem nową zmianą? Jednego jestem pewna, blog nigdy nie będzie taki jakby był z początku, czyli pełen ukochanej krytyki, bo my się wszystkie po prostu zmieniłyśmy. Zmieniły się więc też nasze style, teraz są bardziej.. czy ja wiem, dojrzałe, dopracowane. Więc, jeśli w ogóle miałybyśmy kiedykolwiek wracać, to będzie to zupełnie coś innego.

Szkoda, nie dotrwaliśmy do 500 wykonanych metamorfoz, ani 250 obserwatorów. Mało brakowało, ale jednak. Ale 70000 odwiedzin to liczba łapiąca za serce, dziękujemy. :3

Chciałabym żeby ta notka pozostała pierwszą na blogu, więc dziewczyny, nie dodawajcie nic więcej. Jeśli chcecie powiedzieć coś od siebie - edytujcie post.

Czytelnicy, o ile jacyś wierni pozostali, żegnamy was i serce przepełniam tęsknotą (jakie to sztuczne żwazając na to, że przez ostatnie miesiące olewałam totalnie blog)

Paula.



10 komentarzy:

  1. zegnajcie.. bede czekala na reaktywacje bloga...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając ten tekst prawie się poryczałam smutne ale mam nadzieję iż powrócicie :) Długo czekałam aż się nie doczekałam :( Smutne
    Paaaa! :$

    OdpowiedzUsuń
  3. Pa.
    Byłaś dla mnie przykładem przez cały rok, jaki ucz estnicz na sd. Mam wielką nadzieje ze powrocisz i ze sie reaktywojesz. Byłaś moia muzą.

    Anonimek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehhh... Wielka szkoda, że to koniec... Podziwiałam Waszą kreatywność...

    OdpowiedzUsuń
  5. Moi jednym z marzeń było aby moja metamorfoza została wykonana przez was,lecz niestety nie zdążyłyście jej zrobić.Szkoda.Nie obwiniam was za nic.Chcę tylko żebyście wiedziały że napełniałyście moją wyobraźnię nowymi,wspaniałymi pomysłami. Rozumiem wasze postanowienie bo sama miałam kiedyś bloga i wiem jakie to trudne utrzymać na nim czytelników.Jeszcze raz dziękuję za natchnienia do stylizacji na stardoll jak i w życiu realnym.
    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POPATRZCIE NA SWOICH FANÓW - WASZYM BLOGIEM SIĘ INSPIRUJE... KOCHAM GO! PISZCIE GO DLA NAS!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejj ! Zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Wpadniesz??

    Super blog !! :)

    http://przygody-poli-smith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń